Zapraszamy wszystkich chętnych do wzięcia udziału w konkursie.
Konkurs polega na samodzielnym przygotowaniu pracy w formie:
- grafiki komputerowej - plakatu zachęcającego do czytelnictwa lub prezentującego zalety czytania albo też
prezentującego wybrane, ulubione książki autora pracy.
ZASADY TWORZENIA GRAFIK KOMPUTEROWYCH:
- uczeń wykonuje prace indywidualnie
- technika plastyczna: dowolna grafika komputerowa - prace graficzne mogą być wykonane w dowolnym
programie graficznym
- wielkość prac: wielkość 1024 x 768 pix,
- zapis cyfrowy w formacie: jpg.
- wszystkie prace ze szkoły powinny być opisane w pliku tekstowym (imię, nazwisko i wiek autora, adres szkoły, telefon, e-mail, imię i nazwisko opiekuna)
- nazwa pliku powinna być zgodna z następującym wzorem:
MiastoTypNrszkoły_Nazwisko_Imieucznia_lat_op_Nazwisko_Imieopiekuna.jpg (nie używać \"polskich\"
liter np.: KatowiceSP3_Nowak_Adam_11_op_Kowalska_Ewa.jpg)
- prac nie wolno podpisywać na rysunku
- prace graficzne powinny wyrażać własną inwencję artystyczną autora i nie mogą być powieleniem istniejących projektów plastycznych
- dopuszcza się prace będące wynikiem przetworzenia gotowych grafik, zdjęć itp., jednak do pracy należy załączyć bibliotekę z oryginałami grafik, zdjęć itp. oraz zapisaną w formacie tekstowym (w dowolnym
edytorze tekstu) bibliografię
- szkoła może zgłosić do 5 prac,
- w konkursie mogą brać udział jedynie te prace, które nie brały udziału w żadnym innym konkursie.
Termin oddawania prac - 2 czerwca 2016 r.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz